Voordat ik twee jaar geleden bij RSN terecht kwam, werkte ik in de hotelindustrie. Ik wilde een totaal andere uitdaging, ik zocht een nieuwe job en wilde op reis gaan. Maar daar stak de coronapandemie een stokje voor…
Via het interimkantoor kwam ik bij RSN terecht, in een technische wereld. Die fascineerde me en na een proefperiode ben ik hier gebleven. Ik hou van de vele internationale contacten die ik heb met klanten en medewerkers.
De klant contacteert ons voor herstelopdrachten. Die kunnen hier in de werkplaats doorgaan, of op locatie. Het management operations kijkt op welke manier we de schade kunnen herstellen en plant techniekers in. Ik zorg voor alle administratie: van het aannemen van de opdracht tot het melden dat de wagons hersteld zijn. Ik zorg er ook voor dat de techniekers de nodige instructies krijgen over het werk dat moet gebeuren, en dat alle materialen daartoe beschikbaar zijn in het magazijn. Ik check ook met de klant hoe de technieker ter plekke geraakt en of de werken wel op de locatie uitgevoerd kunnen worden.
Geen enkele dag is hetzelfde. Het is altijd een heel gepuzzel om elke keer opnieuw alle opdrachten aan techniekers te koppelen. Treinen moeten blijven bollen, je kan de klanten niet laten wachten. Het is dus voortdurend schakelen en prioriteiten bepalen. RSN is een klein bedrijf, je moet snel en zelfstandig kunnen werken, al is iedereen bereid je te helpen en kan je altijd vragen stellen.